3. feb. 2012

Boligjagt

Vores kontrakt kan simpelthen ikke forlænges.

Bestyrelsen nægter at give dispensation, selv i forhold til vores 'situation'.

Det har mine graviditetshormoner ret svært ved at kapere, så der bliver tudet lidt på matriklen.

Og bolig-jaget. For fanden altså.

(Hvis nogen kender nogen - København, SV undtaget, minimum 3 værelser, maximum 9000 kr i husleje - der har noget til overtagelse snarest, så må man hjertens gerne sige til. Kæreste, jeg og Bean bliver glade for at finde et sted at bo)

2 kommentarer:

  1. Øv, det er da noget været møg :-(

    Kender du www.boligportal.dk?
    De har "en million" boliger til leje og der kommer nye til hver dag og mange af dem er klar til indflytning med det samme.
    Jeg ved selvfølgelig ikke, om der er noget af interesse i det område I kigger i men det er da et forsøg værd. Det er bare at tilmelde sig (gratis) og så kommer der nye mails hver dag.
    Håber I finder noget inden hormonerne bliver alt for kede af det..

    SvarSlet
  2. Lige den funktion på boligportal kendte jeg faktisk ikke - men er nu tilmeldt. Tak for tip.
    Jeg håber også, vi finder noget snart. Kæreste tager det noget mere roligt - men det er måske også ok, at vi ikke begge er i (mere eller mindre) mild panik.

    SvarSlet