28. feb. 2012

Tilbage til virkeligheden

SÅ er jeg nogenlunde ovenpå igen efter en skøn kærestetur til London. (Vi siger tak til høj sol og 18 grader)

Det var dejligt med noget tid sammen uden hverdagspligter hængende over hovedet, arbejdsopgaver og bekymringer om bolig og økonomi.

Til gengæld havde jeg vist glemt at læse memoet om, hvor meget man (jeg) kan holde til at gå og se på en dag. Vi vadede London rundt i det skønne vejr, besøgte museum på museum, hørte smuk klavermusik og osede i lækre butikker. Og spiste en masse skøn mad. Næsten som at være på storbyferie uden mave og aktive Bean.

Næsten. For al den aktivitet betød, at jeg var grædefærdig af træthed, da vi landede i Kastrup fredag aften - og faktisk havde en trætheds-tudetur lørdag middag, fordi jeg næsten ikke kunne overskue at skulle tage en bus 5 stop for at spise fødselsdagsfrokost med Forældre og Søsterlil.

Og at jeg derudover absolut INTET orkede hverken lørdag eller søndag. Andet end at ligge på sofaen og sove eller i sengen og sove. Og derudover at lade mig opvarte af Kæreste.

Men nu er jeg ved at være back in business og har både vasket mig igennem tøjbunker og forberedt middag til i aften.

Hvor vi skal underskrive overdragelsesaftalen på drømmelejligheden. JA, vi skal så.

(Banken har vi endnu ikke fået den endelige tilbagemelding fra, men det kommer. Det skal det!)

2 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn tur. I må have timet det helt rigtig, når trætheden først rigtigt ramte, da I var vel hjemme igen :-)

    Og se så at få fyret op under den sløve bank!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der har Fruen selvfølgelig en pointe. Den sløve bank er egentlig ikke så sløv - bankrådgivere holder bare også vinterferie af og til. Der er aftale om telefonmøde og afgivelse af lånetilbud i morgen... (Spændingen stiger!)

      Slet