3. mar. 2013

New in: Lækkerhed til Bean

Den Blå Ballon - der ligger i samme gade, som Kæreste og jeg boede i tidligere - holdt oprydningssalg i går (og i dag indtil kl. 16 til dem, der er hurtige), og jeg kunne ikke dy mig for at finde lidt lækkerier til Bean og bruge lidt af de penge, jeg ikke har.

Det meste af garderoben str. 80 er ellers sikret efter Norlie-lagersalg i januar, men et par t-shirts og lidt tynd sommerstrik kunne jeg godt forsvare at supplere op med. Dog ingen kjoler. Dem har vi vist rigeligt af... (for nu!)


Spoils of the day: Tynd, ultrablød strik fra FUB, kanin-tee fra Mini Rodini,
lækker, stribet strik fra kids case og bløde strømpebukser fra Bobo Choses

De fine kaniner fra Mini Rodini måtte med hjem

Uforskammet blød og lækker FUB-kvalitet,
som moren godt kunne bruge i str. voksen

Søndags-morgenhygge med fuld skrue på hyggen.
Alle har masser af overskud, når man sover til kl. 8 (!)









































(Ca. sådan var mit smil i øvrigt også, da jeg tjekkede årsopgørelsen!)

4 kommentarer:

  1. Uhlala, skønne lækkerier til en meget lækker Bean. Stine, jeg har løst mit problem med Blogspot blogs og kan nu kommentere alt, hvad jeg lyster. Juhuu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :) Og tak - jeg synes også selv, jeg gjorde nogle fund. Bare ærgerligt, jeg ikke kunne forsvare at købe resten af de ting, jeg havde plukket ud...

      Slet
  2. Suk, nogle skønne fund. Og suk, hun ser dejlig ud, jeres Bean:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og tak. Det dér babyshopping er vanvittigt farligt for budgettet...

      Slet