6. apr. 2013

Finders Keepers (nu med billedspam)

Jeg var forbi Korsgadehallen på Nørrebro (sammen med 10.000 andre. Mindst) til Finders Keepers.

En dygtig (og dejlig) veninde var blevet tilbudt en plads, og jeg skulle selvfølgelig forbi og sige hej.

Der er så mange fine, skæve og spændende ting, at indlægget her vist mest af alt bliver noget billedspam...

Du kan nå at se (og købe dig fattig i) de mange lækre smykker, grafik, tøj, møbler og boligtilbehør endnu - Finders Keepers har åbent fra 11-17 både i dag og i morgen.

(Der kommer sandsynligvis et par give aways inspireret af besøget inden for en nær fremtid!)








1: Finders Keepers
2-3: Kantinekopper med rigeligt hanke
4: Dead Living og fine knogletegninger
5: Silleknotte øreringe, der nu bor hjemme hos mig 
6: Nanna Asmussens dejlige papirklip; her med strikkende ræv
7-11: KøbenhavnerKubiks små byrum i finér med herlige detaljer. Gad du godt vide, hvor du kan få fingre i dem? Eller vinde en? Så følg med på bloggen ;-) Dronning Louises Bro er flyttet og pynter nu i vores soveværelsesvindue.
12-13: Min dygtige veninde og hendes smukke og stemningsfulde grafik. "the wave" skal lige indrammes, og så skal den forskønne vores vægge. Kan du også godt lide hendes arbejde, så se mere HER. Jeg kan også løfte sløret for, at du kommer til at kunne vinde noget, hvis du følger med på bloggen.
14-15: Plexiglasring, der kan tåle at Bean piller ved den (når jeg har den på, altså!)







2 kommentarer:

  1. Hvis man kan se bort fra de mange mennesker, så er det fantastisk at gå på opdagelse på sådanne markeder:) Tillykke med de nye fund!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, man skal huske sine albue-rundsave, skal man, men så er der også guld at finde.

      Slet