29. apr. 2013

Om hængepartier og årsdage

Jeg har et lille hængeparti. Og nej, det er ikke det, der sidder bag på mig, vi her taler om. Det er selvfølgelig VINDEREN af de dér seje solbriller!

Endnu engang 1000 tak til Solbutikken.dk for at lege med og donere de fine briller.

Jeg ville have trukket i fredags, men der var Bean og mig i Provinsen for at besøge Mormor og Morfar (vi var nemlig blevet forvist fra hjemmet, fordi Kæreste skulle holde mande-aften. Tsk.), og så endte aftenen med at blive Mac-løs og med analog hygge i stedet - og resten af weekenden er gået med at være på. I den grad. Fordi Bean er ret meget på (og lidt vel pylret. Gad vide om næste tigerspring er på vej allerede?) og fordi Kæreste SLET ikke var på. Noget med helbredet.

Nå. Men for nu at udløse spændingen, så valgte random.org simpelthen nr. 1 - stort tillykke til 
2400 WITH A VIEW. Der er et par rødprikkede baby shades, str. s, på vej til Nordvest.

I går var i øvrigt en mærkedag. En årsdag, faktisk. For det var præcis et år siden, vi flyttede ind her i andelen og fik pakket samtlige flyttekasser ud. Hvilket var ret heldigt, for i dag er det præcis et år siden, jeg fik veer. Og i morgen er det præcis et år siden, Bean kom til verden.

Der er ikke sket det helt store med indretningen siden da. Bevares, der er hængt lidt på væggene, ombetrukket lidt stole, bygget lidt køkkenmøbel, men ellers ser det meste ud, som det gjorde, da flytningen var overstået. Hvilket betyder, at det fungerer ganske fint, som det er, men moderen kunne måske godt drømme om at få en lidt rødere tråd i indretningen på sigt. Når der er tid og penge, forstås.

Nåmen, Bean og mig lod Kæreste få lidt sove-på-sofa-tid og tog en tur til Tivoli for at mødes med et af Beans og mine yndlingsmennesker, nemlig Søsterlil, og få indviet dette års Sølvkort (jojo, vi er abonniner, er vi) - hele turen blev tilbragt i Rasmus Klump-land med en strålende glad Bean, der havde en fest blandt de mange legeredskaber og store børn.



Mmm, pandekager hører med i Rasmus Klumps univers.

Bean og Søsterlil giver koncert

Musikalsk koncentration

Jo, moderen var også med

2 kommentarer: