4. jun. 2013

Rygmærker, japanske kjoler og andre hjemlige sysler

Jeg har udnyttet min tid, har jeg. Ikke mindst fordi, der simpelthen er grænser for, hvor mange timer i døgnet, jeg kan bruge på at søge job uden at blive sindssyg.

Så nu har vi en fin, malet hoveddør, en mini-toilet-makeover; Beans cowboyjakke fra genner'en har fået nyt (og noget pænere!) rygmærke og så har jeg testet mit japanske og syet en kjole til Bean.

Jeg elsker, at jeg har fået tid og overskud igen til nogle af alle de små projekter, jeg har haft på tegnebordet i lang tid efterhånden. Det må være noget med lyset!

Fin cowboyjakke fra genner'en med et mindre fint rygmærke

Grafisk patchwork fungerer også fint på ryggen af str. 80

Klar til at gøre legepladsen usikker!

Den kedelige, men praktiske lyddæmpende plade på fordøren ... 
.... bliver pimpet lidt med inspiration et sted fra det dér www...

... og er nu SUPER funky i to fede farver.

Det lille indhak på toilettet fik også en overhaling nu malergrejet var fremme

Jeg ELSKER min retro-dymo (og hvilket hjem er fuldendt uden et lille, venligt (keramik)spøgelse?)

Bean-kjole på japansk (og ja, endnu ustrøget!) 
Jeg synes, detaljerne er så fint gennemtænkte i de japanske sybøger

Piger og sløjfer... Det stribede stof er fra Stof 2000 og Liberty-printet er fra Super Carla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar